Paralimpikonok támogatása

A WestEnd City Centernél a társadalmi felelősségvállalás, a támogatási rendszer, illetve a szponzorációs tevékenység alapjai a közösen meghatározott irányelvek, hiszen nem elég csupán érzékenynek és segítőkésznek lenni, az aktualitás, a programok fenntarthatósága és hatékonysága legalább annyira fontos. A bevásárlóközpont nyitása óta tudatos  és  folyamatos  lépésekkel  támogatja  a  rászorulókat, legyen szó hátrányos helyzetű, rossz anyagi körülmények között élő gyermekek és családjuk támogatásáról, a mélyszegénység ellen küzdő egyesületek munkájának segítéséről vagy éppen a mozgássérültek irányában tanúsított érzékenységről. Ennek egyik alapeleme a bevásárlóközponton belüli akadálymentes közlekedés biztosítása a fogyatékkal élők számára, mely segít kiküszöbölni azokat az esetleges hátrányokat,  melyek mindennapjaikban kihívás elé állítja őket.

 A bevásárlóközpont számára a támogatások mellett kiemelten fontos a magyar sport szponzorációja, főként, ha az a fiatal sportolókról, utánpótlásról, ifjú tehetségekről szól. Idén a sérült emberek iránt tanúsított érzékenység és a spottámogatás összefonódásából született meg azon döntés, hogy a WestEnd City Center, kifejezve tiszteletét Magyar Paralimpiai Csapat sportolói iránt, a Csapat hivatalos támogatója legyen.
Az őszig tartó együttműködés részleteit a mai, a magyar paraúszó válogatott Paraúszó Európa-bajnokságra történő elutazása előtt, a sportolókkal közösen megtartott sajtóeseményen mutatják be a nyilvánosságnak a partnerek.
Az együttműködés alapgondolata, hogy a WestEnd, általános kommunikációjában, illetve rendezvénynaptárában olyan megjelenési és kapcsolódási lehetőséget biztosít a parasportolóknak, mely által közelebb kerülhetnek a közönséghez, a közönség pedig megismerheti a sportolók hétköznapjait, sportkarrierjüket, mely tiszteletet és elismerést ébreszt példamutató munkájuk iránt. A  WestEnd City Center IKON trendmagazinjának címlapján Adámik Zsanett világcsúcstartó paraúszó látható.
Májusban a WestEnd Millennium udvara a Glamour magazin népszerű Gardróbfrissítés elnevezésű rendezvényének helyszíne lett, ahol egy ideiglenes, úgynevezett pop-up store-ban kihelyezett ruhákat a látogatók egy jelképes egységáron vásárolhatták meg. A vásárlásból befolyt összeget a WestEnd City megduplázza és a paralimpiai sportolóknak ajánlotta fel.

Május közepétől indult a WestEnd City Center televíziós, sajtó és közterület kommunikációja, mely egy új reklámügynökség, a Springer & Jacoby, bevonásával készült. A kampánykiírás egyik fő szempontja a paralimpiai sportolók támogatásának megjeleníthetősége volt, a parasportolók aktív bevonásával. A szeptemberig sugárzott reklámfilmben Váczi Anett paralimipiai kajakost látható. 
Az Olimipia ideje alatt a Men’s Health magazinnal közös szervezésben izgalmas spotprogramok kerültek megrendezésre a WestEnd Millennium Tetőkertjén a nagyközönség számára, melyek által saját testükön, saját erejüket használva tapasztalhatták meg, hogy milyen teljesítményre képesek az olimpián induló sportolók.

A street workout pálya mellett közvetlenül egy „Ability Park” (interaktív élménypark) is kialakításra került, így az egészséges látogatókkal/sportolókkal együtt a mozgásukban korlátozottak is próbára tehették képességüket.

Az együttműködés utolsó pontja, a terveink szerint szeptember 23-án - a Paralimpiát követően - megrendezésre kerülő nagyszabású nyilvános koncert. A koncert elején köszönjük a Paralimpiáról, reményeink szerint nagy sikereket magukénak mondható, hazatérő sportolóinkat, valamint átadásra kerül a WestEnd részéről az érmet szerző sportolók ajándéka. Arany-, ezüst- és bronzérem esetén, minden sportoló, a legértékesebb érme után, 1 millió, 500 ezer illetve 300 ezer Ft értékű WestEnd Vásárlási Utalványt kap teljesítménye elismeréseként.

Jelen együttműködéssel a WestEnd City Center tiszteletét fejezi ki a Magyar Paralimpiai Csapat sportolói iránt.