A Westend Bevásárlóközpont 2019-es arculati tenderét az Avalanche Kreatív Ügynökség nyerte, aki egy dinamikus arculatot álmodott meg számunkra, így biztosítva megannyi lehetőséget kampányaink egyedi és változatos megjelenítéséhez. A logóban található W betű konténerként funkcionál, tehát a forma adott, de tartalom szabadon változtatható.
A konténerlogó adta változatosságot kihasználva 2020. novemberében írtuk ki az első kreatív tervezői pályázatunkat, melynek témáját maga a bevásárlóközpont, a látogatók Westendhez fűződő élményei adták – mindezt a W betűben megjelenítve. Több mint 300, igazán minőségi pályamű érkezett hozzánk, melyekből a legkiemelkedőbbeket értékes nyereményekkel díjaztunk, a 40 legjobb pályamunkát pedig kiállítottuk a bevásárlóközpontban. 2021-ben ismételten számos művet küldtek be a pályázók, amikor is az Együtt minden jobb! üzenet volt a fő vezérvonala a kampánynak, mellyel a koronavírus utáni időszakban felmerült társadalmi igényekre reagálva hirdettük meg pályázatunkat.
Az idei évben az eddigieket felülmúló jelentkezésekről számolhatunk be, nagy örömünkre, hiszen majdnem 400 pályázat érkezett be hozzánk!
A szakmai zsűrinek nehéz dolga volt, de kiválasztotta a TOP40 helyezettet, illetve a TOP3-at.
III. helyezett: Horváth Zsófia Anna
II. helyezett: Laczházy Anna
I. helyezett: Kovács Bianka
Természetesen a bérlői zsűri is kiválasztotta a kedvenc képeit.
Cinema City különdíjas : Szalay Tamás Lajos
Westend Leroy különdíjas: Keszthelyi Ramóna
Desigual különdíjas: Demeter Eszter
Gratulálunk a díjazottaknak!
A közönségszavazás még tart egészen november 30-ig, ahol 3x10.000 Ft értékű Westend ajándékutalványt adunk a 3 legtöbb szavazatot kapó pályázónak. A képekre ITT tudsz szavazni.
Ne maradj le a fontos információkról, töltsd le a Westend applikációt!
Letöltöm a Westend Appot