WestEnd Információs pult - Vevőkapcsolati munkatárs

Ha úgy érzed kipróbálnád milyen egy vezető bevásárlóközpontban dolgozni, ha szívesen részese lennél a WestEnd City Center mindennapjainak, ha szeretsz kommunikálni, ha alapjaiban és részleteiben is átlátod a körülötted zajló folyamatokat, akkor nálunk a helyed!

Feladatok:

  • A vásárlók részére történő teljes körű, kedves és szakszerű tájékoztatás
  • Az információs vonalra érkező hívások megválaszolása
  • Aktuális akciókról, rendezvényekről és promóciókról való folyamatos tájékoztatás
  • WestEnd vásárlási utalványok értékesítése
  • A bevásárlóközpont rendszeres bejárása, figyelemmel kísérve a változásokat
    (új üzlet, bezáró üzlet, költözés, ideiglenes zárva tartás, profil változás)
  • Pénztárgépkezelés
  • Telefonon és személyesen érkező panaszok kezelése, kérések megválaszolása
  • Nap végén számlaösszesítők kinyomtatása
  • Fogyasztóvédelmi tanácsadás 

Elvárások:

  • Életkor: 24-35 között
  • Középfokú végzettség
  • Ügyfélorientált hozzáállás, megnyerő megjelenés
  • Magabiztos angol nyelvtudás
  • Microsoft Office (Word, Excel) felhasználó szintű ismerete
  • Jó kommunikációs és konfliktuskezelő készég
  • Csapatszellem
  • Határozottság, magabiztosság
  • Gyors gondolkodás, problémamegoldó képesség
  • Terhelhetőség, kitartás, megbízhatóság
  • Előny: kereskedelmi egységben, vevőszolgálati pozícióban szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Teljes munkaidős munkalehetőség
  • Hosszútávú munkalehetőség
  • Rugalmas munkabeosztás
  • Családias légkör, összeszokott, összetartó csapat
  • Korrekt bér, belvárosi lokáció

Jelentkezés:

Amennyiben jó kommunikációs- és szervezőkészséggel rendelkezel, pontos és megbízható vagy, valamint bővebben is megismernéd a fenti pozíciót, önéletrajzodat - doc. vagy pdf. formátumban - a pozíció megjelölésével a következő címre várjuk:

iboos@westend.hu

Jelentkezési határidő: 2018.07.13.

Munkavégzés helye: WestEnd City Center 1062, Budapest, Váci út 1-3.