× Átváltok a Westend applikációra

Keresd üzleteink ajánlatait a Westend Appban!

Új attrakció nyílik a Westendben

Új attrakció nyílik a Westendben

2024-11-28 09:58:30

A PIXIM szórakoztatóipari technológiai fejlesztés, vizuális, ma divatos szakkifejezéssel immerzív attrakció. Óriási látványbox, kívülről csillogó-villogó építmény, amelynek a belsejében a nézők kényelmes ülésekben élvezhetik a műsort, minden oldalról teljesen körülöleli őket a digitális vetítőfelület, melyen valóságos és képzelt világok elevenednek meg egészen közelről. Mindez olyan high-end hanghatások kíséretében, hogy a kép- és a hangélmény elvarázsolja és bevonja a nézőt a soha nem látott fantáziavilágba.

A PIXIM műsora varázslatos utazás, vadonatúj ismeretterjesztő és szórakoztató show a természet csodái, a fantáziavilágok és a mesés látványok iránt érdeklődőknek, valamint a kikapcsolódni vágyóknak. Az előadások 15 percesek, napközben és este folyamatosan követik egymást.

Jegyek elővételben online, a helyszíni digitális kioszkokban és a pénztárban is vásárolhatók lesznek.

A PIXIM a Westend Bevásárlóközpont közepén, a szökőkút helyén található, világpremierje december közpén várható

Digitális csúcstechnológia, magasfokú audiovizuális élmény, tizenöt perc immerzív kikapcsolódás, feltöltődés vásárlás közben – dióhéjban ezt nyújtja a Pixim. A 10x10 méter alapterületű, 7 méter magas multimédia látványboxot a magyar kreatív fejlesztő csapat a világon elsőként, a Westend 25 éves évfordulójára tervezte, és nem titkolt szándéka, hogy a hazai mellett a jövőben a kelet-európai és ázsiai pláza-élményt is forradalmasítsa.

A bevásárlóközpontok látogatásának szokásai az egész világon nagy átalakuláson mennek keresztül. Az online vásárlás és a streaming szolgáltatások térnyerésével olyan innovációkra, élmény-szolgáltatásokra van szükség, amelyekkel az otthonról is fogyasztható szórakoztatás nem tud versenyezni. A PIXIM-hez hasonló, új digitális szórakoztatóipari attrakcióké a jövő, amelyek csak személyes fizikai jelenléttel élvezhetők, illetve amelyek alkalmasak közösségi jelenlétre és élményszerzésre, barátok, családok számára egyaránt. Ez a semmihez sem hasonlítható élménnyel társuló szórakoztatóipari megközelítés új alapokra helyezi a bevásárlóközpontok használatának, látogatottságának és forgalmának jövőjét.

“Hatalmas örömmel tölt el bennünket, hogy a Westend bevásárlóközpont az első Magyarországon, amely egy ilyen innovatív, multimédiás szórakoztatóközponttal bővült. Az idén ünnepeljük 25. születésnapunkat, és ez a fejlesztés tökéletesen illeszkedik évfordulónk ünnepléséhez. A közkedvelt Niagara vízesés újraindításával, valamint a művészetet, a mozgóképes élményt ötvöző PIXIM installációval egy olyan egyedülálló élményt nyújtunk látogatóinknak, amely a múltat a jövővel köti össze. Célunk, hogy a Westend ne csak egy bevásárlóközpont legyen, hanem egy olyan hely, ahol a vásárlás a szórakozással és a kultúrával harmonikusan ötvöződik.
A Westend mindig is a vásárlókról szólt, és ez a filozófia vezérli fejlesztéseinket. Bízunk benne, hogy a látogatók értékelni fogják új szolgáltatásainkat, és hogy a Westend továbbra is a kedvenc találkozóhelyük lesz. mondta Ioana Ion, a Westend bevásárlóközpont igazgatója.

„Közel 20 millió ember fordul meg évente a Westendben, vagyis nagyjából 50-55 ezer naponta. Amikor elkezdtük tervezni a PIXIM-et, odamentem és lemértem: percenként 120 vásárló haladt el az egykori szökőkút helyén. Abból indultunk ki, hogy közülük sokaknak nincs ideje két órára kiszakadni a napi menetrendből, ám ha tudja, hogy a vásárlás közben van lehetősége befizetni egy 15 perces ’mágikus utazásra’, ahol teljesen feltöltődhet, kiszakadhat a valóságból, kikapcsolódhat és óriási élményekkel térhet vissza, akkor nem hiszem, hogy győzködni kellene. Az immerzív képalkotás egy olyan alkalmazott művészet, amelyhez nincs szükséged semmilyen tudományos vagy művészeti képzettségre ahhoz, hogy megértsd és élvezd. Ide nem kell művészeti tudás, csak beülsz a székbe és hagyod, hogy sodorjon magával, meséljen, megszólítson az üzenet, az élmény” - mondta L. Laki László, a PIXIM igazgatója, fejlesztője és a vállalkozás egyik tulajdonosa.

A multimédia látványbox lenyűgöző hatást kelt a szökőkút helyén. Az impozáns arany és réz borítású építményt úgy tervezték, hogy a legnagyobb, legelegánsabb plázákban is megállja a helyét a világmárkák üzletei mellett, a kisebb bevásárlóközpontokban pedig a kevésbé ismert brandek között ő maga legyen a világmárkák egyike.

„Csak a külső borítás 100 ezer euróba, összességében a multimédia box létrehozása több mint 1 millió euróba került. A világszínvonalú szórakozás belépőinek ára nagyjából egy kisebb hamburgerezés árának felel meg” - emelte ki a számszerű adatokat L. Laki László.

A külső és a belső látvány is valóban fantasztikus lesz, ám ez önmagában még nem garancia a sikerre. A 21. századi csúcstechnológia, valamint a tartalom emeli világszínvonalra a „belemerülős” élményt és a semmihez sem hasonlítható immerzív hatást.

„Megszereztük a világon ma kapható legkiválóbb, legenergiahatékonyabb, legjobb felbontású, leghosszabb életidejű projektorokat, amelyből hat darabot használunk a PIXIM-ben, de ugyanez vonatkozik az optikákra, és megalkottuk a világ egyik legelső, immerzív hangrendszerét. - osztotta meg a technikai részleteket az igazgató.

Csúcstechnológiáról beszélünk, a projektorok bemérik, ellenőrzik magukat, pillanatok alatt képesek javítani a képet, a szerverpark pedig biztosítja a távoli felügyeletet, akár több helyszínen egyidejűleg. Mivel karácsony kivételével mindennap, azaz egy évben 364 napon keresztül, 12 órában tervezik a nyitvatartást, összesen 20 fős stáb szükséges a zavartalan és magas minőségű működtetéséhez. A különböző tematikájú tartalmakat, egy dubaji művészeti laboratóriumban tervezik a legjobb magyar, illetve külföldi fény- és videóművész kollégák, egyelőre elsősorban fiatalok számára vonzó témaköröket és fantáziavilágokat feldolgozva, de későbbre terveznek olyan családi, gyerekeknek szóló élményvetítést is, amely minden korosztálynak izgalmas lehet.

 

Ne maradj le a fontos információkról, töltsd le a Westend applikációt!

Letöltöm a Westend Appot