× Átváltok a Westend applikációra

Keresd a kuponokat a Westend Appban

Így használd a Westend Workout eszközeit!

Így használd a Westend Workout eszközeit!

2021-08-13 16:50:05

Májusban nyílt meg a Westend Tetőkertjében a Westend Workout, ami Magyarország első, bevásárlóközpont területén létrehozott szabadtéri edzőparkja. A Westend célja a fejlesztéssel az, hogy lehetőséget biztosítson, és felhívja a figyelmet az egészségtudatos életmódra, illetve a rendszeres mozgásra  szabadtéren, a város közepén is.

Az ingyenesen használható fitneszpark reggel 8-tól egészen este 9 óráig várja a sportolni vágyókat, akik a város felett, mégis a város központjában mozognának egyet. A Westend Workout fitneszpark eszközei a test különböző izmainak erősítésére, illetve az állóképesség fejlesztésére is tökéletesek, ezek használatát mutatjuk most meg. 

Még sosem edzettél ilyen pályán? 

Akkor sincs mitől tartanod! A Westend Workout eszközeit bárki biztonsággal használhatja, erőnléttől vagy életkortól függetlenül. A gyakorlatok szabadon kombinálhatóak, könnyíthetsz vagy nehezíthetsz is rajtuk, a cél, hogy kellemesen teljen a mozgással töltött idő!

Mi pedig most a street workout park tervezőjével és kivitelezőjével, a BeStrong kondiparkgyártóval közösen segítünk, hogy a maximumot hozhasd ki az edzésből. Mutatjuk, melyik eszköz milyen gyakorlatokhoz használható, mit lehet vele átmozgatni!

Az eszközök
  1. Alacsony húzódzkodó-tolódzkodó - a felsőtest izmainak
Az alacsony húzódzkodó-tolódzkodó kondieszközön tökéletesen el lehet végezni a saját testsúlyos edzés kiemelten fontos alapgyakorlatait, a húzódzkodást és a tolódzkodást. Ezek a mozgásformák intenzíven edzik a felsőtest izmait, így elsősorban azoknak ajánlott, akik ezeket szeretnék erősíteni. 
 
  1. Háromelemes párhuzamos korlát - állóképesség, egyensúly fejlesztése
A párhuzamos korlát klasszikus tornaszer, amely számos izom fejlesztésére alkalmas, mivel változatos saját testsúlyos edzésgyakorlatok végezhetőek el rajta. A párhuzamos korlát kiválóan alkalmas az erő, az állóképesség, a koordináció és az egyensúly fejlesztésére, ami minden sportfajtánál fontos.
 
  1. Has- és hátizom erősítő - a törzsizmok erősítésért
A hátizom erősítő a nevéből adódóan a hát izmainak fejlesztésére alkalmas, míg a hasizom erősítő a has izmainak megmunkálását teszi lehetővé. A két elem együttesen, egymást kiegészítve hozzájárul a törzsizmok hatékony erősítéséhez.
 
  1. Bordásfal - gyógyír hátfájásra is
A bordásfal az egyik legváltozatosabban használható kondieszköz, sokféle, a saját testsúlyos gyakorlat elvégzésére alkalmas. Segítségével edzhető és átmozgatható a teljes izomzat. A bordásfal ráadásul nemcsak erősítésre, hanem nyújtásra is alkalmas, hátfájás vagy gerincpanaszok esetén az egyik legjobb segédeszköz.
 
  1. Egyenes húzódzkodó - erős kar, váll, has és hát
Az egyenes húzódzkodó a saját testsúlyos edzés alapgyakorlatának, a húzódzkodásnak biztosít terepet. A kis területigényű kondieszközön elvégzett húzódzkodások intenzíven edzik a kar-, a váll-, a has- és a hátizmokat.        
 
  1. Kombinált húzódzkodó - erős kar, váll, has és hát
Ez az eszköz a húzódzkodó gyakorlatok végrehajtását teszi lehetővé különböző fogásmódokban, amelyek a saját testsúlyos edzés fontos elemei. Az egyenes húzódzkodóhoz hasonlóan a kondieszközön végrehajtott különféle húzódzkodások a kar-, a váll-, a has- és a hátizmokat erősítik és mozgatják át.   
 
  1. Multifunkciós húzódzkodó - erős kar, váll, has és hát
A multifunkciós húzódzkodó eszköz a saját testsúlyos edzés egyik legfontosabb gyakorlatát, a húzódzkodás elvégzését teszi lehetővé különböző fogásmódokban. A kondieszközön végrehajtott gyakorlatok szintén a kar-, a váll-, a has- és a hátizmokat edzik intenzíven.
 
  1. Vízszintes hullám - a teljes izomzat átmozgatására
A vízszintes hullám meghatározó kondieszköz a kültéri kondiparkokban, hiszen a dinamikus függeszkedés, és a különböző fogásnemekben és fogásszélességben történő húzódzkodás elvégzésére is alkalmas. A függeszkedés egy nagyon egyszerű gyakorlat, de számos, különböző nehézségi fokozatú változata létezik, amelyekkel tulajdonképpen a test teljes izomzatát át lehet mozgatni. 
 
  1. SW létra
A Street Workout létra a függeszkedés kondigyakorlat elvégzésére szolgáló speciális kondieszköz. A függeszkedés a szabadtestsúlyos edzés alapgyakorlata, ezzel tulajdonképpen a test teljes izomzatát lehet erősíteni. Az ilyen gyakorlatok egy egyszerű rúdon is elvégezhetőek, az SW létra viszont nagyobb mozgásteret biztosít a felhasználók számára, ezáltal még élvezetesebbé teszi az edzést.

Mindenkit arra buzdítunk, látogasson ki akár már holnap a Westend Tetőkertjébe, a Westend Workout szabadtéri fitneszparkba, és próbálja ki ezt az izgalmas, szabadban végezhető mozgásformát! Hívd barátaidat is, a sportolás után pedig kapcsolódjatok ki közösen a Westendben!

A pályát mindenki saját felelősségére, megfelelő egészségügyi állapotban veheti igénybe, és fontos, hogy a Workout csak optimális időjárási körülmények között használható. A Westend kéri, hogy a pálya használata közben mindenki törekedjen a sportszerűségre, hiszen a cél a közös, jó hangulatú sportolás és kikapcsolódás. 

Westend Street Workout házirendjét itt találod: Elolvasom

Gyűjtsd a pontokat, keresd a kedvezményes kuponokat az Appban!

Letöltöm a Westend Appot